Influence marketing
DOTRZYJ DO NOWYCH KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM INFLUENCERÓW W SIECI!
Influence Marketing to forma marketingu, w której główną rolę odgrywają tzw. Influencerzy. Są to osoby prowadzące blogi, kanały w serwisach typu YouTube czy strony w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram etc.). Osoby te są popularne w swoich grupach zainteresowań, a z ich opiniami liczy się duża ilość internautów.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z INFULENCER MARKETINGU
BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU MARKI
BUDZĄCA ZAUFANIE NIENACHALNA FORMA MARKETINGU
BARDZO WYSOKA SKUTECZNOŚĆ PRZEKAZU
WZMACNIANIE RELACJI Z KLIENTEM
Są to nie tyle eksperci w swojej dziedzinie, co ambasadorzy marki lub liderzy opinii. Internauci traktują ich jako równych sobie, lub nawet jako znajomych, a co za tym idzie, ufają ich opiniom i często opierają się na nich podczas podejmowania decyzji. Co więcej, influencerzy uważani są za osoby obiektywne, a więc ich opinie mają większą wiarygodność i są nierzadko bardziej skuteczne, niż tradycyjna reklama.