KORZYŚCI PŁYNĄCE Z REKLAMY W GOOGLE ADS
Są to reklamy tekstowe wyświetlające się na samej górze wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Przybierają one formę linku sponsorowanego, generowanego na podstawie wyszukiwanych w Google Search fraz. Daje to ogromne możliwości dotarcia do nowych klientów
Reklamy Wideo wyświetlane są w serwisie YouTube oraz w sieciach partnerskich Google i stanowią reklamy w krótkiej formie filmowej wyświetlanej przed, w trakcie lub pod koniec filmów zamieszczonych na YouTube. Reklamy Wideo budują świadomość marki, informują o nowych ofertach, mają atrakcyjną formę i mogą występować jako pomijalne reklamy, maksymalnie 30-sekundowe, niemożliwe do pominięcia krótkie spoty reklamowe lub ankiety wyświetlane na końcu filmu. Wyświetlane są zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych
Reklama Displayowa jest wyświetlana w formie przygotowanej wcześniej grafiki z krótką informacją tekstową, zachęcającą do działania (kliknięcia w reklamę, która przenosi klienta na stronę reklamodawcy). Reklamy displayowe pojawiają się w witrynach i wyświetlane są na podstawie zebranych danych na temat historii wyszukiwania użytkownika. Przykład: jeśli wyszukamy frazę „rower dziecięcy” w wyszukiwarce Google, to przy odwiedzeniu innej witryny pojawi się nam reklama displayowa odnosząca się do rowerów dla dzieci. Reklama Displayowa buduje świadomość marki i zachęca do zakupu, często zanim klient w ogóle odwiedzi naszą stronę
Remarketing polega na wykorzystaniu gotowych baz danych klientów odwiedzających naszą witrynę w celu ponownego dotarcia do nich lub do użytkowników im podobnych.Kampanie remarketingowe wykorzystywane są najczęściej w celu zachęcenia do zakupu tych użytkowników, którzy opuścili naszą witrynę bez dokonania zakupu albo porzucili koszyk. Tę metodę reklamy można wykorzystać także jako sposób dotarcia do potencjalnych klientów spełniających podobne warunki, co klienci odwiedzający naszą witrynę.
Reklamy produktowe to minimalistyczne formy przedstawienia produktu/usługi w wynikach wyszukiwania Google (Google Zakupy) lub w witrynach WWW. Wyświetlają się w formie grafiki z najważniejszymi informacjami na temat produktu i umożliwiają natychmiastowe dokonanie zakupu, zanim klient odwiedzi naszą stronę. Reklamy produktowe są bardzo atrakcyjne z punktu widzenia formy oraz zasięgu, jaki generują
Kampanie promujące aplikacje to zautomatyzowany typ kampanii w Google Ads, który powstał, aby pomóc reklamodawcom w zwiększeniu liczby instalacji aplikacji oraz liczby konwersji w aplikacjach za pomocą wszystkich zasobów reklamowych Google
napisz lub zadzwoń
przygotujemy ofertę dla Ciebie
Agencja interaktywna adeffective
jest częścią
Pronet Group Sp. z o.o.
ul. Rydygiera 8 bud 3A
01-793 Warszawa
NIP: 525-252-23-38