Kampanie w Google ADS
REKLAMY GOOGLE ADS TO DOSKONAŁE ROZWIĄZANIE DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH ZAISTNIEĆ W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW I WYKORZYSTAĆ POTĘGĘ GOOGLE DO SPEŁNIENIA SWOICH CELÓW BIZNESOWYCH
Kampanie reklamowe w Google Ads są jedną z najbardziej efektywnych, najpopularniejszych oraz sprawdzonych metod promocji w internecie. Dzięki narzędziom opracowanym przez Google możemy zaplanować i wdrożyć skuteczną kampanię reklamową na wielu kanałach, dostarczając jednocześnie kompleksowe dane dotyczące kampanii, jej efektów i proponowanych rozwiązań. Mnogość oferowanych przez Google rozwiązań dotyczących planowania, wdrażania i monitorowania kampanii w zróżnicowanych kanałach pozwala na dostosowanie sposobu komunikacji z odbiorcami do indywidualnych potrzeb biznesowych, co przekłada się na skuteczność.
DLACZEGO MY? REKLAMA W SIECI WYSZUKIWANIA
Są to reklamy tekstowe wyświetlające się na samej górze wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Przybierają one formę linku sponsorowanego, generowanego na podstawie wyszukiwanych w Google Search fraz. Daje to ogromne możliwości dotarcia do nowych klientów
REKLAMY WIDEO
Reklamy Wideo wyświetlane są w serwisie YouTube oraz w sieciach partnerskich Google i stanowią reklamy w krótkiej formie filmowej wyświetlanej przed, w trakcie lub pod koniec filmów zamieszczonych na YouTube. Reklamy Wideo budują świadomość marki, informują o nowych ofertach, mają atrakcyjną formę i mogą występować jako pomijalne reklamy, maksymalnie 30 sekundowe, niemożliwe do pominięcia krótkie spoty reklamowe lub ankiety wyświetlane na końcu filmu. Wyświetlane są zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych
REKLAMY W SIECI REKLAMOWEJ
(REKLAMA DISPLAYOWA)
Reklama Displayowa jest wyświetlana w formie przygotowanej wcześniej grafiki z krótką informacją trekstową, zachęcającą do działania (kliknięcia w reklamę, która przenosi klienta na stronę reklamodawcy). Reklamy displayowe pojawiają się w witrynach i wyświetlane są na podstawie zebranych danych na temat historii wyszkiwania użytkownika. Przykład: jeśli wyszukiwamy frazę "rower dziecięcy" w wyszukiwarce Google, to przy odwiedzaniu innej witryny pojawi się nam reklama displayowa odnosząca się do rowerów dzieci. Reklama Displayowa buduje świadomość marki i zachęca do zakupu, często zanim klient w ogóle odwiedzi naszą stronę
REMARKETING
Remarketing polega na wykorzystaniu gotowych baz danych klientów odwiedzających naszą witrynę w celu ponownego dotarcia do nich lub do użytkowników im podobnych. Kampanie remarketingowe wykorzystywane są najczęściej w celu zachęcenia do zakupu tych użytkowników, którzy opuścili naszą witrynę bez dokonania zakupu albo porzucili koszyk. Tę metodę reklamy można wykorzystać także jako sposób dotarcia do potencjalnych klientów spełniających podobne warunki, co klienci odwiedzający naszą witrynę
REKLAMY PRODUKTOWE
Reklamy produktowe to minimalistyczne formy przedstawienia produktu/usługi w wynikach wyszukiwania Google (Google Zakupy) lub w witrynach WWW. Wyświetlają się w formie grafiki z najważniejszymi informacjami na temat produktu i umożliwaiają natychmiastowe dokonanie zakupu, zanim klient odwiedzi naszą stronę. Reklamy produktowe są bardzo atrakcyjne z punktu widzenia formy oraz zasięgu, jaki generują
REKLAMY PROMUJĄCE APLIKACJE
Kampanie promujące aplikacje to zautomatyozwany typ kampanii w Google Ads, który powstał, aby pomóc reklamodawcom w zwiększaniu liczby instalacji aplikacji oraz liczby konwersji w aplikacjach za pomocą wszystkich zasobów reklamowych Google