Wydatków na reklamę interaktywną w USA stanowi performance marketing.
W Polsce w 2013 roku było to 38%
Marketing efektywnościowy (performance marketing) to model reklamy internetowej nastawionej na uzyskanie pożądanego efektu. W tym modelu opracowujemy strategię, dobieramy narzędzia i planujemy ich wykorzystanie, aby osiągnąć zamierzony efekt (cele) przy optymalnym koszcie. Przy prowadzeniu kampanii efektywnościowych na bieżaco monitorujemy wszystkie działania, optymalizujemy je i dbamy o to, aby przynosiły one dodatni ROI (wskaźnik zwrotu z inwestycji). Ze względu na mnogość czynników, które wpływają na efektywność działań w modelu Performance konieczna jest ścisła współpracy pomiędzy Tobą a nami.
i optymalnie wydajesz budżet marketingowy
swoich kampanii reklamowych
Wydatków na reklamę interaktywną w USA stanowi performance marketing.
W Polsce w 2013 roku było to 38%
Od 2005 roku notuje się wzrost zainteresowania marketingiem efektywnościowym
napisz lub zadzwoń
przygotujemy ofertę dla Ciebie
Agencja interaktywna adeffective
jest częścią
Pronet Group Sp. z o.o.
ul. Rydygiera 8 bud 3A
01-793 Warszawa
NIP: 525-252-23-38